AUTO CARDION s.r.o., Brno
Kariéra ve Volvu

KARIéRA

AUTOMECHANIK

Auto Cardion
Více informací

ASISTENTKA PŘÍJMU OPRAV / RECEPČNÍ / POKLADNÍ

Auto Cardion
Více informací
Zavřít

AUTOMECHANIK

 

ROSTEME! STAŇTE SE SOUČÁSTÍ NAŠICH ÚSPĚCHŮ!

V současné době rozšiřujeme náš tým o schopné lidi, kteří se rozhodli nebýt průměrní.

Hledáme AUTOMECHANIKA pro naši společnost AUTO CARDION, který bude mít na starost:

Identifikace závad osobních vozidel, provádění oprav, určení a příjem náhradních dílů k zakázce, evidence výkonu a využívání pracovní doby s důrazem na kvalitu.

______________________________________________________________________

Chceme ty z vás, kteří mají:

- Vzdělání v oboru auto-moto – vhodné i pro čerstvé absolventy
- Úspěšnou zkušenost se servisem vozů
- Znalost vyhlášky 50 §4 pro práci s Hybridními vozy výhodou
- Zkušenosti se servisem vozů značek VOLVO výhodou
- Aktivní přístup k práci, technické myšlení, zručnost a fyzickou zdatnost
- Chuť neustále se učit novým věcem a jste komunikativní
- Pečlivý a samostatný přístup ke svěřené oblasti
- Spolehlivost a zodpovědnost
_______________________________________________________________________

Co u nás najdete?

- Práci u prémiové značky
- Moderní pracovní prostředí
- Nadstandardní platové a pracovní podmínky
- Finančně stabilní zázemí firmy
- Zaškolení a další profesní vzdělávání
- Práci v přátelském prostředí a dobrém kolektivu
- Pozici na plný pracovní úvazek
- Nástup možný ihned

 

Pokud jste rozhodli nebýt šedým průměrem a zaujala Vás práce u nás, pošlete nám strukturovaný životopis!

Kristýna Hrdličková

HR manažerka
732 870 880
Zavřít

ASISTENTKA PŘÍJMU OPRAV / RECEPČNÍ / POKLADNÍ

 

ROSTEME! STAŇTE SE SOUČÁSTÍ NAŠICH ÚSPĚCHŮ!


V současné době rozšiřujeme náš tým o schopné lidi, kteří se rozhodli nebýt průměrní.
Hledáme ASISTENTKU PŘÍJMU OPRAV/RECEPČNÍ/POKLADNÍ pro náš showroom vozů značky VOLVO, která bude mít na starost:

péče o klienty, od prvotního kontaktu po celou dobu jejich návštěvy na showroomu, vyřizování telefonických hovorů a servisních dotazů klientů, příjem klientů do servisu a jeho optimální vytěžování, výdej a příjem finanční hotovosti a příjem plateb přes terminál, zajištění a kontrola pick-up servisu, příjem a odvoz pošty, objednávky kancelářských potřeb, občerstvení a hygienických potřeb, administrativní podpora prodeje a servisu.
_______________________________________________________________________

Chceme ty z vás, kteří mají:


- Aktivní přístup k práci s orientací na pochopení potřeb zákazníka
- Schopnost řešit problémové situace, pracovat v týmu a stanovovat si priority
- Znalost AJ na velmi dobré komunikativní úrovni
- Uživatelskou znalost práce na PC
- Zkušenost v administrativě a s přijímáním plateb výhodou
- Reprezentativní vystupování
- Spolehlivost a zodpovědnost
- Řidičské oprávnění sk. B
_______________________________________________________________________

Co u nás najdete?


- Práci u významného dealera vozů VOLVO v ČR
- Finančně stabilní zázemí firmy
- Zaškolení a další profesní vzdělávání
- Práci v přátelském prostředí a dobrém kolektivu
- Flexibilní pracovní úvazek
- Nástup možný ihned

Pokud jste se rozhodli nebýt šedým průměrem a zaujala Vás práce u nás, pošlete nám strukturovaný životopis!

 

 

Kristýna Hrdličková

HR manažerka
+420 732 870 880

Soubory cookie používáme pro dosažení nejlepší uživatelské zkušenosti s našimi stránkami, včetně přizpůsobení obsahu a reklam, poskytování funkcí v sociálních médiích a k analýze návštěvnosti webů. Tyto soubory cookie zahrnují cílené soubory cookie médií. Další informace naleznete v našem Informačním upozornění na stránce Cookies. Kliknutím na Přijmout souhlasíte s tím, že můžeme soubory cookie využívat. Chcete-li změnit typy souborů cookie, které používáme, klikněte na „Nastavení cookies“.